Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Helg <3

Av Emma Plahn - 22 september 2012 09:31

Vilken vecka. I Måndags var det en lång dag i skolan.. Som jag skrev i förra inlägget så tappade jag mobilbatteriet under skåpen, och där ligger den fortfarande kvar, så nu konkar jag omkring på en Sony, ganska stor dessutom. Men Men jag är ju inte världens teknikhora som tur är! Jag överlever! :D
Jag blev från nästan ingenstans sjuk i tisdags-onsdags så jag åkte med Kristian i hans lastbil då han körde natt mellan tisdag och onsdag natt. Nere i tunnlarna under centralen det var rätt häftigt att se. Men det var absolut inte like roligt att försöka hålla sig vaken hela natten och komma hem kl 6 på morgonen och ska gå och lägga sig när alla andra åker till jobbet. Hur som helst! Idag är det lördag och jag njuter till fullo att det är helg. Jag vet inte riktigt vad planerna är idag, dem blev ändrade så får se om vi hittar på något skoj. 
Ska gå ut i regnet nu med Marley ! 

Ha de bra / Emma P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Plahn - 17 september 2012 20:17


Jag har absolut inte haft så jätte mycket tid till att blogga, har gått i skolan och kommit hem ganska sent. Och när man bor själv så är det inte bara att lägga sig på soffan och sova. Kan skriva ner en helt vanlig dag från jag går upp till jag går o...

:)

Av Emma Plahn - 9 september 2012 21:46

Helgen har gått på tok för snabbt, men det är possetivt. Ju snabbare tiden går, desto fortare blir jag klar i skolan :) Tanken på klassrum och korridorer och bänkar är inte så jätte lockande däremot! I fredags bjöd Kristian ut mig på bio det var tre...

Av Emma Plahn - 5 september 2012 19:47


Idag firar jag och  min underbara Kristian 3 år tillsammans, 3 helt underbara år med en massa kärlek och fina minnen. Jag kommer ihåg dem alldra finaste minnerna med honom, då vi förlovade oss, då vi hade vårt första bråk, då vi skrattat oss till söm...

Av Emma Plahn - 4 september 2012 22:29

Under kvällen har jag ängnat mig åt ? tant sysslor? kom hem och började piffa upp lägenhetdn som typ bädda snyggt i sängen, puffat upp prydnadskuddar , vikt tvätt och så. Sen ställde jag in fiskgratäng i ungnen och gick ut med M under tiden, efter d...

Av Emma Plahn - 4 september 2012 07:00

Börjar hamna i riskzon för att sluta skriva i bloggen. Men det får inte ske! :) I söndags köpte jag ett par ursnygga skor som jag bara älskar. Så fick våran hund en liten skönhets dag, han är ganska långhårig så det blir en del päls att sköta och ta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards