Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emma Plahn - 4 september 2012 22:29

Under kvällen har jag ängnat mig åt ? tant sysslor? kom hem och började piffa upp lägenhetdn som typ bädda snyggt i sängen, puffat upp prydnadskuddar , vikt tvätt och så. Sen ställde jag in fiskgratäng i ungnen och gick ut med M under tiden, efter den förfälliga maten tog jag en dusch. Allt i väntan på att kl ska visa 21.00 då Svenska Hollywood fruar ska börja, då jag laddat upp med chilinötter och bubbelvatten. Ja, herregud! Det fortsätter.. Lägger mig i sängen och tar fram mobilen och har ett missat samtal frrån Joanna, ringer upp med desamma och pratar om hennes katastrof Coca-cola. Haha, nu ska jag lösa korsord och sova. Vad hände med min ungdom? HAHA

Av Emma Plahn - 4 september 2012 07:00

Börjar hamna i riskzon för att sluta skriva i bloggen. Men det får inte ske! :)
I söndags köpte jag ett par ursnygga skor som jag bara älskar. Så fick våran hund en liten skönhets dag, han är ganska långhårig så det blir en del päls att sköta och ta hand om, nästan varje del av hans kropp har olikt hår. Vid nacken är han krullig, vid svansen är det lång och rakt, ja lite olikt. Hur som helst så fick han en rijäl genomborstning. De njöt han verkligen av, så klippte jag hans klor och så. Nog om Marley nu. På Onsdag firar vi våran 3 års dag, jätte mysigt:)Och nästa Onsdag fyller han 22, har lite panik föd jag måste hitta en fin present !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards