Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

ordning!

Av Emma Plahn - 28 augusti 2012 22:27

Nu är allt i sin ordning, Kristian är hemma. Marley kan koppla av och sluta undra varför husse inte är hemma. Var och handlade Kristians mat för några veckor framöver, yoghurt och soppa. Han är fortfarande lite mör i kroppen och har ont, men han har med sig hela apoteket hem så smärtan borde försvinna ganska så snart när han börjar ta allting. Och jag är ovanligt trött ikväll, somnade på soffan ett bra tag, men nu ligger jag i min varma säng och funderar på om min syn börjar säga upp sig. Sov morgon i morgon till 11.35 så jag klagar inte. Det kommer längre inlägg i morgon när jag är pigg. Sov gott goa vännet / Emma P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Plahn - 22 september 2012 09:31

Vilken vecka. I Måndags var det en lång dag i skolan.. Som jag skrev i förra inlägget så tappade jag mobilbatteriet under skåpen, och där ligger den fortfarande kvar, så nu konkar jag omkring på en Sony, ganska stor dessutom. Men Men jag är ju inte v...

Av Emma Plahn - 17 september 2012 20:17


Jag har absolut inte haft så jätte mycket tid till att blogga, har gått i skolan och kommit hem ganska sent. Och när man bor själv så är det inte bara att lägga sig på soffan och sova. Kan skriva ner en helt vanlig dag från jag går upp till jag går o...

:)

Av Emma Plahn - 9 september 2012 21:46

Helgen har gått på tok för snabbt, men det är possetivt. Ju snabbare tiden går, desto fortare blir jag klar i skolan :) Tanken på klassrum och korridorer och bänkar är inte så jätte lockande däremot! I fredags bjöd Kristian ut mig på bio det var tre...

Av Emma Plahn - 5 september 2012 19:47


Idag firar jag och  min underbara Kristian 3 år tillsammans, 3 helt underbara år med en massa kärlek och fina minnen. Jag kommer ihåg dem alldra finaste minnerna med honom, då vi förlovade oss, då vi hade vårt första bråk, då vi skrattat oss till söm...

Av Emma Plahn - 4 september 2012 22:29

Under kvällen har jag ängnat mig åt ? tant sysslor? kom hem och började piffa upp lägenhetdn som typ bädda snyggt i sängen, puffat upp prydnadskuddar , vikt tvätt och så. Sen ställde jag in fiskgratäng i ungnen och gick ut med M under tiden, efter d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards