Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Emma Plahn - 14 augusti 2012 11:54

Verkligen högtid att upptadera lite, så jag inte till slut slutar att skriva överhuvudtaget. 
Jag har absolut fått vuxenpoäng idag, har klippt gräsmattan och häcken, jag är alldeles slut i armarna nu. Knappt så jag orkar skriva. När jag stod där och klippte häcken så stannar det en äldre herre och frågar " Är det du som är dottern i huset" haha jag tänkte först säga nej, jag bor här med min pojkvän, men jag ångrade mig ganska snabbt och sa " Nej jag bor här med min sambo"  Och vad gamal jag helt plötsligt kännde mig. Så jag borde ha sakt pojkvän.
Men men, får hoppas på att jag inte träffar på honom igen. 

Igår tog vi en "före" bild på Kristian innan operationen, han ska göra en magsäcksoperation, ska bli jätte spännande och se efter han är klar. Igår började han med pulvermat, som han ska äta i fyra veckor, han måste vare en riktig kämpe för jag hade aldrig klarat mig utan att få tugga på fyra veckor. Så jag önskar honom lycka till. Jag äskar dig <3 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards