Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Emma Plahn - 20 augusti 2012 16:45

Världens sötaste brorsdotter
   



                                                                           




Jag har absolut världens bästa syskonbarn Willam och Alvira. Min yngsta bror har William, och min älsta bror har Alvira, det är mina favoritbarn. Jag älskar dom av hela mitt hjärta. Snart kommer även William få en lillebror, och jag kan inte vänta tills han kommer. 



 


 
 
Fasters älsklingar <3



Av Emma Plahn - 20 augusti 2012 06:41

Joanna kom vid 05.30 i morse, hon sov i Kungsängen så hon åkte hit med Kim, som hämtade Kristian för att åka till jobbet. Låg i sängen och upptaterade varandra, tog en cigg och nu står hon i duschen, hoppas på att det blir till att sova en stund till och ta en lång promenad med Marely i skogen. Hade tänkt att skriva lite i boken idag men får göra det i morgon. Om inte Joanna vill läsa igenom det senaste, hon är med i boken på sitt vis, med att hjälpa till med omformuleringar och miljö/person beskrivingar.
Hon var den första som började läsa den del av boken som är klar, och mer än gärna så är hon till hjälp och finputsar det som behövs. Nu ska jag lägga mig och läsa det jag har kvar av boken " Tillsammans" och få lite nya tankar och ideer.

Sov gott/ Emma   
En gammal bild från skolan på Joanna och mig :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards