Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Emma Plahn - 22 augusti 2012 08:54

Jag låg i min säng igår kväll och tänkte på en grej vi fick höra i skolan på en svensklektion, tycker det är himla roligt så här kommer det!

- En pappa och hans son var ute en dag och åkte bil, när dem helt plötsligt var med om en bilolycka. 
Ambulansen kom omedelbart och förde först in sonen till sjukhuset.
När sonen låg på sjukhuset så kommer kirurgen in och säger " Nämen det här är ju min son! "

                                    Vem är kirurgen? 

Jag tröttnar aldig på att säga den! Uppe med tuppen idag iaf, Marley låg på Kristians sida när jag vaknade nyss och jag trodde det var Kristian som hade försovit sig så jag skrek " KRISTIAN VAKNA" och blev ganska förvånad när jag fick ett litet morr/gäsp av en hund till svar.
Nu sitter jag och lyssnar på The best of Madonna och försöka hitta snygga byxor jag måste köpa på Fredag, ska snart gå ut med M och evt mina katter som mer än gärna följer med.

Så har jag förstårs en glad nyhet! Min bror Daniel ringde mig i går och samtalet löd ungefär " Jag och Malin kan inte komma på Fredag, vi ligger på BB och i morgon ska dem sätta igång henne" och jag " okej, lycka till och skicka      en bild sen" när vi la på kunde jag inte hålla mig " JAG SKA SNART BLI FASTER IGEN!!!"

Nu ska jag ta en bokstavligen snabbkaffe och cigg, och en promenad. Sen ska jag skriva! 

Fortsätt följ min blogg! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards