Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Emma Plahn - 24 augusti 2012 23:46

Jag vet att jag precis la upp ett inlägg, men det kan väl aldrig skada med ett till.
Mer om skolan: vi kommer bara ha frisörämnen och idrott det här året, och jag kommer satsa allt för att försöka få så höga betyg och så hög närvaro som möjligt. Jag har bara 2 år kvar så vafan. Jag hade valt till Svenska men det kommer jag ta bort. På torsdagar har vi praktig. Ska vara på Salong Silversax med Joanna. Där finns världens bästa frisörer. På måndag blir det operation för Kristian, och jag hoppas för allt i världen att det kommer gå bra. Nu ska jag läsa lite ur Carolina Gynnings bok ego women. En intressant bok av en stark människa. Har läst den förr, men ibland handlar det inte om innehållet utan själva läsandet och få igång hjärnan inför skola. Det är bevisat att om man läser mycket böcker så går det även bättre i andra ämnen. Fortsätt läsa min blogg. God natt. /Emma

Av Emma Plahn - 24 augusti 2012 22:55

Det var himla trevligt att komma tillbaka till skolan, och träffa alla. Men efter skolan när jag kom hem så gick det bara utför! Satte mig vid datorn och såg ena min katt Simba kom gående, så ser jag att han har ett stort sår från ögat ner till munnen, så vi åkte i all hast till djursjukhuset, då vi kom fram till att han kan ha varit i ett rejält slagsmål eller fastant någonstans i något taggstaket, och nästa fredag ska vi åka in igen och kolla så allt läkt som det ska. Såret var riktigt infekterat också, så vår lilla älskling fick medicin och ska fortsätta ta den i en vecka. Så får vi verkligen hoppas på att allt läker som det ska <3

 
Simba som ligger med huvudet på Timon <3

Av Emma Plahn - 24 augusti 2012 06:19

Gick upp klockan 5 för att vara vaken när Joanna kom, så har vi hållt på att göra oss i ordning och så. Idag är första dagen i skolan, jag klagar inte som börjar på en fredag. Jag är jätte taggad inför ett nytt år. I morgon blir det brännboll   hos grannarna som bor lite längre bort, ska bli jätte skojigt. Joanna och hennes nya förälskelse ska också med, och Kristian såklart. Hoppas på en super trevlig helg verkligen. På måndag börjar första dagen av Kristians nya liv, då han ska in på operation. Jag är nog mer nervös än vad han är, det ska gå bra, det vet jag!

Ska ta och gå ut med älskade Marley innan vi ska till bussen, hoppas ni får en bra dag och fortsätt läs min blogg! 
Kram Emma
 
En rätt så gamal bild på mig och Kristian:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards